Tuesday, May 8, 2012

GRILL LAMB & SIDE DISHES

Alkisah di suatu petang di dalam perjalanan pulang ke rumah menyusuri laluan yang sangat jammed di LDP dengan perut berkeroncong mintak diisi. Daku sibuk memikirkan menu apa yang hendak dimasak untuk diner malam nanti sambil otak ligat membayangkan menu-menu yang sedap2.

Isteri : Kak sue cakap ada steamboat murah kat Seksyen 7

Suami : Apa nama kedai steamboat tuh?

Isteri : Ntah..dia pon xtahu..lagi 1 burger yang daging sedap2 & juicy mcm dalam jalan-jalan cari makan tuh boleh dapat kat area seksyen 7 gak.

Suami : Owh..mmg ada org bgtau burger tuh ada kat ctu..seksyen 7 mmg byk tmpt makan.

Isteri : Sedapnye kalau dapat mkn stemboat or burger yg sedap2 tuh..tp tekak nih rasa nak mkn seafood or daging2 grill cicah air asam..buat Grill Lamb pon best gak nih....

Suami : Hah..ok gak tuh..pastu awk buat potato salad sekali...

Isteri : Saya up kan sekali ngan Grill seafood memandangkan haiwan2 tersebut masik byk di dalam peti ais..

Hasilnya, inilah diner kami semalam..murah dan mengenyangkan..actually dulu saya mmg xsuka lansung makan kambing..baunya saja sudah buat selera saya mati..sejak mkn kambing bakar di salah 1 even VW Cars dulu..baru tekak saya makin menyukai rasa daging tersebut.



1 comment:

  1. heyyyy nak jugekk
    aku da beli magic pan tu
    bleh msk lamb secara cepat

    ReplyDelete