Tuesday, August 7, 2012

1st Time Adam di Ikea

Last Saturday adalah misi mencari baby chair Adam. Sikenit tu suka sangat menyibuk time orang nak berbuka. Makanye perlu menyediakan kerusi khas untuk beliau. Lagipon dia memang suka makan bersama-sama. Bagus juga begitu kerana sedari kecil sudah tahu nikmat makan bersama keluarga.

Jadinya lebih kurang jam 11.00 pagi kami bergerak menuju ke Ikea. Kalau pasal perabot2 baby nih yang pertama terlintas di fikiran adalah Ikea sahaja ;-D. Sampai di sana kasi breakfast sikenit tuh dulu supaya idok ler dia meragam nanti. Sekarang kerap jugak ler sikenit makan bubur McD..walaupon tak bagus untuk baby tp saya sekarang agak kesuntukkan masa untuk memasak dipagi hari.

Selesai breakfast terus menuju mencari barang yang dicari. Harga memang menepati budget. Kerusi baby tersebut cuma berharga RM65.00. Barang2 di ikea bukanlah semuanya mahal. Byk juga yang kita mampu beli. Saya sendiri memang gemar memilih barang-barang keluaran Ikea. Mungkin design yang agak berlainan membuatkan hati saya terpaut dengan produk2 tersebut.

Selesai di Ikea bergerak menuju ke Stor Padini di Ikano. Wahhhhh sungguh tak disangka, Padini tengah buat sale giler2 sehingga 70% diskaunya. Baju kanak-kanak hanya berharga RM10.00. Dapatlah saya membeli 2 helai maternity clothes dengan diskaun 70%. Sangat berbaloi2. Encik suami pula berjaya membeli 3 helai kemeja dengan Harga RM100.00 sahaja. Adam plak tdo sepanjang berada di Ikano...huh lega rasa hati. Dapatlah bershopping dengan tenang...hihi..

 Kita breakfast dulu...yummy


 Happy dapat naik si rusa..yuhoooooooo

 Cuak dengan kerusi berpusing nih ;-b

Co-Pilot yang bercita-cita nak drive kete sendiri...

1 comment:

  1. wah dpt kerusi baru :-)
    lama da tak jejak ikea ke ikano ke
    huhu sejak2 dok kampung ni
    hahaa

    ReplyDelete